Pages

Saturday, July 9, 2011

Cadangnya ~

                                                                  Cadangnye . . 

                                                 aku nk tidO lambat hari nie ,
                                          tpi , memikirkn sOk nk bangun awal ,
                                                 x jadi le , sbb ader hal sOk .


                                                                Cadangnya .
                                                          Nk Onn FB mlm2 , 
                                                 tpi , ibu aku mrh and ayah aku , 
                                                                  x jadi le ,

                                                                Cadangnya ,
                                                           nk rehat2 kat umah ,
                                            tpi , aderr banyak kerja kat umah nie,
                                                           x jadi le , huhu,

                                                               Cadangnya, 
                                                  nk lepak2 ngan adekk aku ,
                                          tpi , x jadi sbb adekk aku ader tuisyen ,
                                                         hampess betOl ,
                                                               heehehe

                                                              Cadangnya , 
                                                aku nk buli adekk aku puas2 ,
                                       tpi , memikirkn diaorg nie masih kecik2 agi ,
                                                               x jadi le ,

                                     tpi , kalu sumenyer dh ter'list' dlm perangai aku ,
                                                   dh lme dh aku dpt dOse ~
                             SemOge perangai aku x ader pon list tu , AMINNN !!!!

                                               ^_________^ [ smile my frens ]

No comments:

Post a Comment